מכתב בבקבוק

לאחרונה יצא לי לכתוב כמה הודעות, בעיקר בפייסבוק, שלא הייתי בטוחה אם אי פעם הגיעו ליעדן.

אם פעם היו שולחים מכתב בבקבוק ומקווים שאיכשהו הוא יגיע ליעדו, היום מקווים שאיכשהו ההודעה לא הגיעה כדי שהסופיות באדישות של הנמען תתרכך מעט.

בגיל ההתבגרות ראיתי את הסרט "מכתב בבקבוק" שמבוסס על ספרו של ניקולס ספרקס באותו השם. היום אני מתארת לעצמי שצפייה חוזרת תוליד יותר ציניות מהנאה, ויותר חוסר אמון מהשראה, ועדיין, משהו ברומנטיות חסרת התקנה הזו חזר אליי כשראיתי את קולקציית התכשיטים בהשראת ספינות עתיקות בסטודיו של מירב רוט (אוסטר).

התרגום המקסים שלה של ספינה לטבעת לדוגמא ריגש אותי מאוד (וכמובן שרכשתי את הטבעת..). הוא גרם לי נוסטלגיה לתקופה אחרת, בה הכל היה יותר פשוט, יותר שחור לבן (או כחול לבן, בצבע מדי מלחים).

אותה נוסטלגיה ותמימות מתבטאת עבורי גם במראה המלח, מראה הכולל פסים בכחול לבן, מכנסיים בגזרה גבוהה או שימוש בחבלים באביזרים ותכשיטים. המראה הוא מראה חסר זמן ואופנתי תמיד שמקבל פרשנות מודרנית על ידי עדכון הגזרות או הוספת צבעים לפלטה של צבעי הבסיס כחול נייבי ולבן.

אז הנה כמה דוגמאות מודרניות למראה המלחים, מקווה שתמצאו בהם ובשילובים האינסופיים שניתן ליצור מהם הנאה, השראה וגם רומנטיקה.

 (הסטודיו של מירב רוט נמצא במתחם המעצבים בירושלים, רח' בצלאל 7, והנה עמוד הפייסבוק שלה:

http://www.facebook.com/pages/Merav-O-Roth/166968066704385)

*ותודה רבה לשלי נדב על הפוטושופ לתמונה שלי!

תמונה

מצגת זאת דורשת JavaScript.

4 מחשבות על “מכתב בבקבוק

כתיבת תגובה

