פה- פה- פפארצי בפריז

לפני כשלושה חודשים הייתי בפריז. שכרנו דירה לכמה ימים באיזור המאריי, דירת חלומות עם רצפת עץ ומיליון פתרונות אכסון של איקאה. למות מרוב אושר עיצובי.

החלטתי שבגלל שפריז היא אחת מבירות האופנה אני אביא את הבגדים האהובים עליי (ואתפלל למרות שזה לא אופייני לי) שהם לא ילכו לאיבוד ולשם שינוי לא אראה כאלו אני תיירת. mission accomplished.

האמת היא שבתור ילדה כשארזנו לטיול בחו"ל להורים שלי הייתה רשימה פרקטית לחלוטין בסגנון "ארזי 2 זוגות מכנסיים ארוכים חמש חולצות קצרות ושני סוודרים", והייתי בסוג של היי כשארזתי הפעם שמלות וטול ופאייטים כדי לחגוג את פריז כמו שצריך.

בטיול גם התנסיתי לראשונה בצילום אופנת רחוב שזה משהו שתמיד רציתי לנסות. בארץ אני רואה הרבה פעמים בנות שאני אוהבת את הסגנון שלהן ורוצה לצלם אבל עדיין לא מעיזה. בהתחלה צילמתי ממרחק אבל אחרי שפספסתי ככה כמה מראות ממש מגניבים (כולל אישה עם טורבן- תהיתי מי אימץ את הטרנד הזה מחוץ לצילומי אופנה!) וכמה גברים היו בטוחים שצילמתי דווקא אותם החלטתי לפנות בצרפתית רצוצה משהו ולבקש שיצטלמו. חייבת להגיד שאף אחת לא סירבה- merci!

אז בכיתוב של התמונות כתבתי מה אהבתי במיוחד ומה כדאי לאמץ לקראת החורף הקרוב שבא עלינו לטובה. בקצרה- מטאלי, מנומר, גווני אדמה, שמלות וחצאיות מקסי, שובן של הד"ר מרטינס, משקפי היפסטרים, faux fur (פרווה מלאכותית), וסוודרים אוברסייזד.

LET THE SHOPPING BEGIN

מצגת זאת דורשת JavaScript.

2 מחשבות על “פה- פה- פפארצי בפריז

כתיבת תגובה

